Back
Próby studenckie w badaniach marketingowych
Authors:
- Aleksandra Kaniewska-Sęba
- Record ID
- UAM06d6fdc97434437c95efdba75e037391
- Author
- Pages
- 165-176
- Book
- Rószkiewicz Małgorzata, Małgorzata Rószkiewicz Mazurek-Łopacińska Krystyna, Krystyna Mazurek-Łopacińska Sagan Adam Adam Sagan (eds.): Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane, Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński, 2021, Szczecin, Uniwersytet Szczeciński, ISBN 9788379725144
- URL
- https://researchportal.amu.edu.pl/info/article/UAM06d6fdc97434437c95efdba75e037391/ Opening in a new tab
- Language
- pol (pl) Polish
- File
-
- File: 1
- Dobo��r pro��by - podstawowe informacje o monografii do bazy publikacji.pdf
- of 18-12-2021
156 KB
-
- Score (nominal)
- 20
- Score source
- publisherList
- Score
- = 20.0, 30-12-2021, MonographChapterAuthor
- Uniform Resource Identifier
- https://researchportal.amu.edu.pl/info/article/UAM06d6fdc97434437c95efdba75e037391/
- URN
urn:amu-prod:UAM06d6fdc97434437c95efdba75e037391
* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or PerishOpening in a new tab system.