Back
Użycie znaku towarowego jako słowa kluczowego w reklamie
Authors:
- Jakub Wiesław Kępiński
- Record ID
- UAM5513b55efc0d40e0a1f6fe699b2bf85e
- Publication categories
- Author
- Pages
- 121-142
- Publication size in sheets
- 1.05
- Book
- Kępiński Jakub Wiesław, Jakub Wiesław Kępiński Sikorski Rafał, Rafał Sikorski Klafkowska-Waśniowska Katarzyna Katarzyna Klafkowska-Waśniowska (eds.): Własność intelektualna w obrocie elektronicznym, Zarys Prawa Własności Intelektualnej, vol. 5, 2015, Wydawnictwo C.H. Beck, 254 p., ISBN 9788325575700
- Language
- pol (pl) Polish
- Score (nominal)
- 0
- Score
- = 0.0, 04-10-2021, MonographChapterAuthor
- Uniform Resource Identifier
- https://researchportal.amu.edu.pl/info/article/UAM5513b55efc0d40e0a1f6fe699b2bf85e/
- URN
urn:amu-prod:UAM5513b55efc0d40e0a1f6fe699b2bf85e
* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or PerishOpening in a new tab system.