Back
Autopromocja i ogłoszenia własne nadawców w radiofonii i telewizji - dotychczasowe doświadczenia i wnioski na przyszłość
Authors:
- Bartłomiej Secler
- Record ID
- UAM55cb6b33aaa447b3936a167257ced35b
- Author
- Pages
- 115-130
- Book
- O własnej promocji środków przekazu w Polsce - między teorią a praktyką, 2013, : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, ISBN 978-83-7545-499-4
- Language
- (en) English
- Score (nominal)
- 0
- Score
- = 0.0, 19-03-2020, MonographChapterAuthor
- Uniform Resource Identifier
- https://researchportal.amu.edu.pl/info/article/UAM55cb6b33aaa447b3936a167257ced35b/
- URN
urn:amu-prod:UAM55cb6b33aaa447b3936a167257ced35b
* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or PerishOpening in a new tab system.